Hasar anında ve sonrasında yapılması gerekenler

Hasar meydana gelmesi durumunda ilk olarak 444 4 RAY(729) numaralı Çağrı Merkezi’mizden bizi arayınız. Çağrı Merkezi’mizden acil yardım hizmeti talep edebilir ve hasar bildirimi yapabilirsiniz.

Oto hasarlarında dosya açılabilmesi için aracın servise çekilmiş olması gerekmektedir.
Servis seçiminde, Hızlı Onarım Merkezlerimizi  (link olacak) tercih etmeniz durumunda Hızlı Onarım Merkezi Avantajları’ ndan (link olacak) da yararlanabilirsiniz.
                 

İhbar anında sizden istenecek bilgiler:
• Poliçe numarası
• TC Kimlik / Vergi Numarası
• Hasar tarihi
• Tahmini hasar miktarı
• Sigortalı telefon veya irtibat kurulacak kişi telefonu
• Ekspertiz yapılacak yerin adresi ve telefonu
 
İhbar sırasında size verilen hasar dosya numaranız dosya takibiniz için gerekli olacaktır. Hasar dosya numaranızı mutlaka not ediniz.
 
Gerekli hasar evraklarını en kısa sürede eksperinize iletiniz.
 
Herhangi bir sorunuz olduğunda veya dosyanızın durumunu öğrenmek için 444 4 RAY(729)  numaralı Çağrı Merkezi’mizi arayabilir veya web sitemizdeki Hasar Dosya Sorgulama   (link olacak) linkinden bilgi alabilirsiniz.



  Devamını Oku
Sayfa Başına Dön  

Ray Sigorta A.Ş. Vienna Insurance Group Üyesidir