TR EN

Kasko Hasar Talebinde Bulunmak İstiyorum

Zor anlarda hayatınızı kolaylaştırıyoruz

Hasar ve tazminat talebinde bulunmak veya mevcut talebinizin durumunu takip etmek için doğru yerdesiniz.

Poliçeniz kapsamında ücretsiz sunulan hizmetlerden faydalanmak için buraya tıklayın.

1. Aracınızı, aracınızın ait olduğu kişinin/kurumun kimlik bilgileri ve hasar sürecinde ihtiyaç duyacağımız diğer evrakları hazırlayın
  • Polis veya jandarmadan trafik kazası tespit tutanağı (onaylı) alınması veya Maddi Hasarlı Kaza Tespit Tutanağı

  • Alkol raporu (onaylı)

  • Ruhsat fotokopisi

  • Ehliyet fotokopisi

  • Poliçe fotokopisi

  • Otomobilin yanması halinde itfaiye raporu

  • Hasara ilişkin fotoğraflar

  • Eğer bedeni hasar söz konusuysa yukarıdakilere ek aşağıdaki evrakları da hazırlayın.

İhtiyaç duyulması halinde sizden yukarıda yazanlara ek bilgi-belge talep edilebilir. Detaylı listeye ulaşmak için tıklayın.

2. Bize talebinizi bildirin ve dosyanızı oluşturalım

Ray Sigorta Çağrı Merkezi: 444 4 729

3. Çağrı Merkezi tarafından sizinle paylaşılan dosya numarasını not edin

Bu sayede dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede erişebileceksiniz.

4. Aracınızı servise götürün

Arabanız kullanılamaz, servise götürülemez durumdaysa Çağrı Merkezimizin yönlendirmesi doğrultusunda hareket edin.

Aracınız için en uygun servisi seçin.

Unutmayın!

GSM numaranız dosyanız ile ilgili tüm iletişimler için kullanılacağından ötürü talebiniz esnasında tarafımıza ilettiğiniz iletişim bilgilerinizin doğru ve eksiksiz olması çok önemli.

Sitemizin işlemesini sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Kullanılan çerezlerle ilgili detaylı bilgi almak ve çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.