TR EN

Konut Hasar Talebinde Bulunmak İstiyorum

Zor anlarda hayatınızı kolaylaştırıyoruz

Hasar ve tazminat talebinde bulunmak veya mevcut talebinizin durumunu takip etmek için doğru yerdesiniz.

Poliçeniz kapsamında ücretsiz sunulan hizmetlerden faydalanmak için buraya tıklayın.

1. Hasar sürecinde ihtiyaç duyacağımız evrakları hazırlayın
  • Sigorta poliçesi ve prim makbuzları

  • Sigortalının hasarın oluşu ile ilgili beyanı

  • Zararı gösteren talepname

  • Hasara ilişkin faturalar

  • İtfaiye raporu (yangın durumunda)

  • Cumhuriyet savcılığı takipsizlik kararı

  • Polis veya jandarma tutanağı (Su basması, hırsızlık veya yangın durumunda)

  • Mal sahipleri için tapu fotokopisi

  • Kiracılar için kira kontratı

  • Hasara ilişkin fotoğraflar

İhtiyaç duyulması halinde sizden yukarıda yazanlara ek bilgi-belge talep edilebilir. Detaylı listeye ulaşmak için tıklayın.

2. Bize talebinizi bildirin ve dosyanızı oluşturalım

Ray Sigorta Çağrı Merkezi: 444 4 729

3. Çağrı Merkezi tarafından sizinle paylaşılan dosya numarasını not edin

Bu sayede dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede erişebileceksiniz.

Unutmayın!

GSM numaranız dosyanız ile ilgili tüm iletişimler için kullanılacağından ötürü talebiniz esnasında tarafımıza ilettiğiniz iletişim bilgilerinizin doğru ve eksiksiz olması çok önemli.

Sitemizin işlemesini sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Kullanılan çerezlerle ilgili detaylı bilgi almak ve çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.