HASARIM VAR

Hasar anında ve sonrasında yapılması gerekenler

Öncelikle hiçbir zaman bir hasar durumuyla karşılaşmamanızı dileriz.

Hasar meydana gelmesi durumunda ilk olarak  444 4 RAY(729) numaralı Çağrı Merkezi’mizden bizi arayınız. Çağrı Merkezi’mizden acil yardım hizmeti talep edebilir ve hasar bildirimi yapabilirsiniz.

İhbar anında sizden istenecek bilgiler:

  • Poliçe numarası
  • Hasar tarihi
  • Tahmini hasar miktarı
  • Sigortalı telefon veya irtibat kurulacak kişi telefonu
  • Ekspertiz yapılacak yerin adresi ve telefonu

İhbar sırasında size verilen hasar dosya numaranız dosya takibiniz için gerekli olacaktır. Hasar dosya numaranızı mutlaka not ediniz.

Gerekli hasar evraklarını en kısa sürede eksperinize iletiniz.

Herhangi bir sorunuz olduğunda veya dosyanızın durumunu öğrenmek için 0 212 444 4 RAY(729)  numaralı Çağrı Merkezi’mizi arayabilir veya web sitemizdeki Online Hizmetler menüsü içerisinde ki Hasar İşlemleri linkinden bilgi alabilirsiniz.