TR EN

Kısaca biz…

Bizimle hayat Ray’ında!

1958 yılından bu yana şirketimizin bu topraklardaki deneyimini uluslararası gücüyle birleştirerek müşterilerimiz, iş ortaklarımız, çalışanlarımız, yatırımcılarımız ve ülkemiz için değer yaratmaktan gurur duyuyoruz.

Güvenilir yol arkadaşınız

Biz Kimiz

1958 yılından günümüze, bireysel ve kurumsal olarak hayat dışı tüm branşlarda faaliyet gösteriyoruz. 1997 yılında halka açılan Ray Sigorta, 2009 yılından itibaren Avrupa’nın en güçlü uluslararası sigorta şirketler grubu Vienna Insurance Group’un çatısı altında yer alıyor.

Amacımız, bilgi birikimimiz ve uluslararası gücümüzle, müşterilerimize hayatlarına eşlik ederek ihtiyaç duyabilecekleri her türlü finansal güvenceyi sağlamak. Müşterilerimizi, onlar için değerli olanları, hayallerini ve geleceklerini odak noktamıza koyarak günümüzün değişen dinamiklerine uygun, sürekli geliştirdiğimiz ve yenilikçi çözümlerimizle değer yaratmak için buradayız. Şirket çalışanlarımız ve tüm iş ortaklarımızın yüksek iş ahlâkı, değer yaratma ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında yer alıyoruz.

Sektördeki deneyimimizin bize sağladığı bilgi birikimiyle alışılagelmiş iş yapış yöntemlerini dijital teknolojilere dönüştüren teknik alt yapımız, yetenekli ve kaliteli insan kaynağımız ve güçlü finansal yapımızla tercih edilen marka olmaya devam ediyoruz.

01 Yatırımcı İlişkileri

Yatırımlarınıza yön gösterecek resmi açıklamalar, finansal bilgiler, faaliyet raporları ve daha fazlası…

Sayfaya Git
02 İnsan Kaynakları

Ray’da hayatı tanımak, insan kaynakları uygulamalarımız, mutlu çalışan deneyimleri, kariyer fırsatları ve daha fazlası…

Sayfaya Git
03 İş Ortakları

İş ortaklarımıza sunduğumuz avantajlar ve ayrıcalıklar, teknolojik altyapımız, başarılarımıza ortak olma şansı ve daha fazlası…

Sayfaya Git

Rakamlarla Ray Sigorta

Büyüyen başarılarımız

2.2 Milyar TL Prim Üretimi

2021 yılında %30,65’lık rekor bir büyüme göstererek toplam 2.2 milyar TL prim üretimimizle pazar payımızı %2,54’e çıkardık.

68.3 Milyon TL Kâr

İstikrarlı ve karlı büyüme performansımız sonucu, 2021 yılı sonunda 68.3 milyon TL kâr açıkladık.

En değerli ilk 100 marka arasındayız

Yenilikçi ve katma değer üreten anlayışımızla Brand Finance’ın Türkiye’nin En Değerli 100 Markası arasındayız.

300’ün üzerinde çalışan

Başarılarımızda büyük rol oynayan, her biri konusunda uzman ve benzersiz yeteneklere sahip 300’ün üzerinde çalışanımız var.

Dünden bugüne Ray Sigorta

Türkiye’nin en önemli taşımacılık ve ulaştırma kuruluşlarının (T.C. Devlet Demiryolları, Denizcilik İşletmeleri, THY, PTT) ortak girişimleri ile kurulduk.

1958

Doğan Holding tarafından özelleştirildi.

1992

Hisse senetlerimiz İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’nda işlem görmeye başladı.

1997

Şirketimizin %74,26 hissesini Avrupa’nın en güçlü uluslararası firmalarından Vienna Insurance Group’un iştiraki TBIH Financial Services Group devraldı.

2007

Şirket logomuza Vienna Insurance Group (VIG) eklendi.

2008

Şirketimizin ortaklık yapısı; %84,26 hissesi VIG, %10 hissesi Doğan Grubu ve %5,74 hissesi 4.000’den fazla kişiye ait olacak şekilde düzenlendi.

2009

Ortaklık yapımız %81,59 hissesi TBIH Services Group N.V, %12,67 hissesi VIG ve %5,04’lük hisse ise halka açık olarak değişti.

2011

Şirketin ortalıklık yapısında %81,59 hissesi bulunan TBIH Services Group N.V adı ATBIH GMBH olarak değişti.

2016

Ray Sigorta marka değeri ve marka gücünü göstererek, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın 2018 araştırması sonucunda “A+” derecesi ile “Türkiye’nin En Değerli 100 Markası” arasında yer aldı.

2018

Ray Sigorta, Great Place To Work® Enstitüsü tarafından gerçekleştirilen güçlü kurum kültürü ve çalışan memnuniyeti değerlendirmesi sonucunda Great Place To Work® Sertifikası’na sahip oldu.

2019

Great Place To Work® Enstitüsü tarafından Türkiye’nin En İyi İşverenleri Listesi’nde yer alan Ray Sigorta, Şikayetvar.com tarafından hazırlanan müşteri deneyimi endeksi araştırmasında hayat dışı sigortacılık kategorisinde ilk üçte yer alarak Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü’ne sahip oldu.

2020

Ray Sigorta, 2021 Brand Finance Raporu’nda bir kez daha “Türkiye'nin En Değerli 100 Markası” arasında yer aldı. Ayrıca Müşteri Memnuniyeti alanında da başarı elde ederek Şikayetvar.com tarafından iki yıl üst üste Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü ile ödüllendirildi.

2021

Yönetim Kadrosu

Yönetim Kurulu Başkanı

Dr. Peter Thirring

Yönetim Kurulu Üyesi

Gerald Klemensich

Yönetim Kurulu Başkan Vekili

Dr. Martin Simhandl

Yönetim Kurulu Üyesi

Dr. İsmail Hakkı Ergener

Yönetim Kurulu Üyesi

Gerhard Lahner

Yönetim Kurulu Bağımsız Üyesi

Kemal Bozyiğit

Yönetim Kurulu Üyesi

Dr. Josef Aigner

Yönetim Kurulu Bağımsız Üyesi

Kemal Uzunaksu

Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür

Koray Erdoğan

Genel Müdür’ün mesajı

Türkiye'nin en değerli markalarından olmaya devam edeceğiz

Marka olmanın bilinir ve ulaşılır olmaktan çok daha farklı bir algısı var. Sunduğunuz ürün ve hizmetlerinizle güven vermeniz, kaliteli hizmet sunmanız, topluma ve çevreye karşı sorumluluklarınızı yerine getirerek katma değer oluşturmanız önem taşıyor. Ray Sigorta olarak önceliklerimizin başında her zaman müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını karşılayacak özel çözümler oluşturmak ve hep daha iyisi için yatırım yapmak var. Bu da çalışanlar ve iş ortakları tarafından tercih edilen bir marka olmaktan, güvene dayalı ilişkiler inşa etmek ve mutlu çalışma ortamı yaratmaktan, herkesi vizyonunuzun bir parçası haline getirmekten geçiyor. Tüm emeklerimiz sonucu elde ettiğimiz başarılar da bunun bir göstergesi.

Müşteri dostu marka olma misyonumuzla çalışanlarımız ve iş ortaklarımızla birlikte değer oluşturmaya ve müşterilerinize en iyi deneyimi sunmaya devam edeceğiz.

Koray Erdoğan

Genel Müdür / Yönetim Kurulu Üyesi

Vienna Insurance Group

Kuruluşu 1824 yılına dayanan Vienna Insurance Group (VIG), 25.000’in üzerinde çalışanıyla 30 ülkede yaklaşık 50 şirkette faaliyet gösteren uluslararası sigorta şirketler grubudur.

VIG, etkin olduğu Orta ve Doğu Avrupa’da, yerel markalara ve yerel yönetime dayanan çok markalı faaliyet stratejisiyle Avrupa’da sektör lideri konumundadır. Grubun başarısı, sahip olduğu tüm markaların 22 milyonu aşkın müşterisi için değer taşıyan hususların koruyarak ihtiyaca göre tasarlanmış özel çözümler sunmasına ve yerel bilgi birikiminin güçlü olmasına bağlıdır.

Sürdürülebilir kârlılık ve istikrarlı bir büyüme sonucu, Standard&Poor’s tarafından “A+“ kredi derecelendirmesiyle de güçlü finansal yeterliliğini ortaya koymuştur. Aynı zamanda borsaya kote olan VIG, Viyana Menkul Kıymetler Borsası’nın önder hisseler endeksi olan ATX’e göre en üst düzey nota sahip şirketlerden birisi olup Prag Borsası’nda da işlem görmektedir.

Sitemizin işlemesini sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Kullanılan çerezlerle ilgili detaylı bilgi almak ve çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

Sitemizin işlemesini sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Kullanılan çerezlerle ilgili detaylı bilgi almak, çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

OKUDUM