Türkiye geneline yayılmış 1600’ün üzerinde Ray Sigorta acentesi size destek için hazır.
Ray Sigorta'da her ihtiyaca uygun kasko var
Size en uygun olanı birlikte bulalım
Merhaba
Siz ve aracınız için en uygun kasko ürünlerini aşağıda bulabilirsiniz.
Veri Sorumlusu:
Ray Sigorta Anonim Şirketi
Ray Sigorta Anonim Şirketi (“Ray Sigorta”) olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere sunduğumuz hizmetler sırasında kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve aktarılması ile ilgili sizleri bilgilendirmek amacıyla işbu aydınlatma metnini hazırladık.
Ad-Soyad
Cinsiyet
Yaş
Doğum Tarihi
Doğum Yeri
T.C. Kimlik Numarası
Vergi Kimlik Numarası
Fotoğraf
İmza
Medeni Durum
Nüfus Cüzdanında Yer Alan Bilgiler
Pasaport Geçerlilik Tarihi
Pasaport Numarası
Uyruk
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
İç Denetim, Soruşturma, İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Aktüerya ve Rezerv Hesaplama Süreçlerinin Yürütülmesi
Çağrı Kayıtlarına İlişkin Faaliyetlerin Yürütülmesi
Eksper Süreçlerinin Yürütülmesi
Farklı Kategorilerde Poliçe Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi
Hasar Dosyalarının Oluşturulması, İncelenmesi, Düzenlenmesi, Tamamlanması ve Soruşturulması
Hasarsızlık Belgesi Oluşturulması Süreçlerinin Yürütülmesi
Hukuk İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi
İhbarın Değerlendirilmesi ve İhbar Soruşturmalarının Gerçekleştirilmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Denetimi
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Faaliyetlerin Sigorta Mevzuatına ve Sair Mevzuata Uygun Yürütülmesi
İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması Ve Değerlendirilmesi
MASAK Mevzuatı Kapsamında Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Raporlama Süreçlerinin Yürütülmesi
Reasürans ve Koasürans Süreçlerinin Yürütülmesi
Resmi Kurumlarla Yazışmaların Gerçekleştirilmesi
Risk ve Üretim Takibi, Teklif, Hasar, Ödeme Süreçlerinde Araştırma Yapılması ve Bilgi Toplanması, Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi Başta Olmak Üzere Yetkili Kuruluşlardan Bilgi Temin Edilmesi
Risk Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Riskin Gerçekleşmesi Sonucu Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi, Hasar ve Rücu Ödemelerinin Yapılması
Riziko Değerlendirmelerinin Yapılması
Saha Denetimlerinin Gerçekleştirilmesi ve Raporlanması
Suistimal Dosyalarının İncelenmesi
Şirket Faaliyetleri Açısından Risk Yönetiminin Gerçekleştirilmesi
Tahsilat Süreçlerinin Yürütülmesi
Talep / Şikâyetlerin Takibi
Tarife Hazırlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
Zeyil ve İptal Taleplerinin Değerlendirilmesi ve İşleme Alınması
Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması veya hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
İkametgah Adres Bilgileri
Cep Telefon Numarası
E-Posta Adresi
Faks Numarası
İş Yeri Adresi
İş Yeri İsmi-Unvanı
İş Yeri Telefon Numarası
Faaliyetlerin Sigorta Mevzuatına ve Sair Mevzuata Uygun Yürütülmesi
Yasal Bildirimlerin Yapılması
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
İç Denetim, Soruşturma, İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Çağrı Kayıtlarına İlişkin Faaliyetlerin Yürütülmesi
Eksper Süreçlerinin Yürütülmesi
Farklı Kategorilerde Poliçe Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi
Hasar Dosyalarının Oluşturulması, İncelenmesi, Düzenlenmesi, Tamamlanması ve Soruşturulması
Hasarsızlık Belgesi Oluşturulması Süreçlerinin Yürütülmesi
İhbarın Değerlendirilmesi ve İhbar Soruşturmalarının Gerçekleştirilmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Denetimi
MASAK Mevzuatı Kapsamında Yükümlülüklerinin Yerine Getirilmesi
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
Raporlama Süreçlerinin Yürütülmesi
Reasürans ve Koasürans Süreçlerinin Yürütülmesi
Risk ve Üretim Takibi, Teklif, Hasar, Ödeme Süreçlerinde Araştırma Yapılması ve Bilgi Toplanması, Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi Başta Olmak Üzere Yetkili Kuruluşlardan Bilgi Temin Edilmesi
Risk Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Riziko Değerlendirmelerinin Yapılması
Saha Denetimlerinin Gerçekleştirilmesi ve Raporlanması
Suistimal Dosyalarının İncelenmesi
Şirket Faaliyetleri Açısından Risk Yönetiminin Gerçekleştirilmesi
Tahsilat Süreçlerinin Yürütülmesi
Talep / Şikâyetlerin Takibi
Tarife Hazırlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
Zeyil ve İptal Taleplerinin Değerlendirilmesi ve İşleme Alınması
Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
Çalıştığı Şirket
İş ve Mesleki Bilgiler
Pozisyon - Unvan Bilgisi
Raporlama Süreçlerinin Yürütülmesi
Farklı Kategorilerde Poliçe Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
MASAK Yükümlülüklerinin Yerine Getirilmesi
Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması veya Hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
Acente Bilgileri
Araç Bilgileri
Araç Üzerinde Hak ve Menfaatleri Bulunanlar
Belge Seri Numarası
Ehliyet Bilgileri
Hasar Bilgileri
Hizmet Alınan Tarih
İhbar Tarihi
İşlem Tutar Bilgileri
Kargo Takip Numarası
Kaza Bilgileri
Müşteri Numarası
Poliçe Bilgileri
Prim Bilgileri
Riziko Bilgileri
Ruhsat Bilgileri
Sigorta Branş Bilgileri
Taşınmaz Bilgileri
Teminat Bilgileri
Sigortalanacak Kıymet Değeri
Teklif Bilgileri
Tescil Bilgileri
Ürün Nezdinde Gerekli Olan Her Türlü Bilgi
Vergi Levhası Kapsamında Elde Edilen Bilgiler
Zeyil Bilgileri ve Tarihi
Talep / Şikâyet Bilgileri
Faaliyetlerin Sigorta Mevzuatına ve Sair Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Yasal Bildirimlerin Yapılması
İç Denetim, Soruşturma, İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Çağrı Kayıtlarına İlişkin Faaliyetlerin Yürütülmesi
Eksper Süreçlerinin Yürütülmesi
Aktüerya ve Rezerv Hesaplama Süreçlerinin Yürütülmesi
Farklı Kategorilerde Poliçe Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Hasar Dosyalarının Oluşturulması, İncelenmesi, Düzenlenmesi, Tamamlanması ve Soruşturulması
Hasarsızlık Belgesi Oluşturulması Süreçlerinin Yürütülmesi
Hukuk İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi
İhbarın Değerlendirilmesi ve İhbar Soruşturmalarının Gerçekleştirilmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Denetimi
MASAK Mevzuatı Kapsamında Yükümlülüklerinin Yerine Getirilmesi
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
Raporlama Süreçlerinin Yürütülmesi
Reasürans ve Koasürans Süreçlerinin Yürütülmesi
Resmi Kurumlarla Yazışmaların Gerçekleştirilmesi
Risk ve Üretim Takibi, Teklif, Hasar, Ödeme Süreçlerinde Araştırma Yapılması ve Bilgi Toplanması, Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi Başta Olmak Üzere Yetkili Kuruluşlardan Bilgi Temin Edilmesi
Risk Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Riskin Gerçekleşmesi Sonucu Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi, Hasar ve Rücu Ödemelerinin Yapılması
Riziko Değerlendirmelerinin Yapılması
Saha Denetimlerinin Gerçekleştirilmesi ve Raporlanması
Suistimal Dosyalarının İncelenmesi
Şirket Faaliyetleri Açısından Risk Yönetiminin Gerçekleştirilmesi
Talep / Şikâyetlerin Takibi
Tarife Hazırlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
Zeyil ve İptal Taleplerinin Değerlendirilmesi ve İşleme Alınması
Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
Soruşturma Dosyasına İlişkin Bilgi ve Belgeler
Dava Dosyasındaki Bilgi ve Belgeler
Adli Makamlarla Yazışmalardaki Bilgiler
İdari Makamlarla Yazışmalardaki Bilgiler
İhtarname / İhbarname Kapsamındaki Bilgiler
Faaliyetlerin Sigorta Mevzuatına ve Sair Mevzuata Uygun Yürütülmesi,
Yasal Bildirimlerin Yapılması
Hukuk İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi
Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Denetimi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
Banka Bilgisi
Banka Hesap Bilgileri
Çek ve Senet Numarası
Gayrımenkul Kıymet Değerleme Raporu
Hasar Tutarı
IBAN Numarası
İşlem Tarihi / Tutarı
Kredi Kartı Ekstresi
Kredi Kartı Numarası
Swift Numarası
Takyidatlar
Fatura Bilgileri
Ödeme Bilgileri
Tapu Bilgileri
Teminat Tutarı
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi ve Denetimi
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
Faaliyetlerin Sigorta Mevzuatına ve Sair Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Yasal Bildirimlerin Yapılması
Çağrı Kayıtlarına İlişkin Faaliyetlerin Yürütülmesi
Eksper Süreçlerinin Yürütülmesi
Farklı Kategorilerde Poliçe Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Hasar Dosyalarının Oluşturulması, İncelenmesi, Düzenlenmesi, Tamamlanması ve Soruşturulması
Hukuk İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi
İhbarın Değerlendirilmesi ve İhbar Soruşturmalarının Gerçekleştirilmesi
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
Risk ve Üretim Takibi, Teklif, Hasar, Ödeme Süreçlerinde Araştırma Yapılması ve Bilgi Toplanması, Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi Başta Olmak Üzere Yetkili Kuruluşlardan Bilgi Temin Edilmesi
Risk Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Riskin Gerçekleşmesi Sonucu Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi, Hasar ve Rücu Ödemelerinin Yapılması
Saha Denetimlerinin Gerçekleştirilmesi ve Raporlanması
Suistimal Dosyalarının İncelenmesi
Şirket Faaliyetleri Açısından Risk Yönetiminin Gerçekleştirilmesi
Tahsilat Süreçlerinin Yürütülmesi
Zeyil ve İptal Taleplerinin Değerlendirilmesi ve İşleme Alınması
Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
CCTV Kayıtları
Fiziksel Mekan Güvenliğinin Temini
Kamera Kayıtlarının Saklanması
Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması
Fotoğraf Kayıtları
Ses Kayıtları
Video Kayıtları
Çağrı Kayıtlarına İlişkin Faaliyetlerin Yürütülmesi
Eksper Süreçlerinin Yürütülmesi
Hasar Dosyalarının Oluşturulması, İncelenmesi, Düzenlenmesi, Tamamlanması ve Soruşturulması
Suistimal Dosyalarının İncelenmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Denetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Talep / Şikâyetlerin Takibi
Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
Mesleki Bilgiler
Reasürans ve Koasürans Süreçlerinin Yürütülmesi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
IP Adres Bilgileri
Yetki Belgeleri
İnternet Sitesi Giriş Çıkış Bilgileri
Kullanıcı Adı ve Şifre Bilgileri
Kimlik Doğrulama Bilgileri
İnternet Erişim Kayıt Log Bilgileri
Çerez Kayıtları
Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Denetimi
Şirket Faaliyetleri Açısından Risk Yönetiminin Gerçekleştirilmesi
Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini
Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi
Hukuk İ̇şlerinin Takibi Ve Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Talep / Şikâyetlerin Takibi
Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
Çocuklara, Anneye, Babaya ve Eşe Ait Kimlik Bilgileri
Çocuklara, Anneye, Babaya ve Eşe Ait İletişim Bilgileri
Sigortalı Yakınlarına Ait Kimlik Bilgileri (Ad, Soyad)
Sigortalı Yakınlarına Ait İletişim Bilgileri (Telefon Numarası, E-Posta Adresi, Adres Bilgileri)
Faaliyetlerin Sigorta Mevzuatına ve Sair Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Yasal Bildirimlerin Yapılması
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Denetimi
Talep / Şikâyetlerin Takibi
Farklı Kategorilerde Poliçe Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Şirket Faaliyetleri Açısından Risk Yönetiminin Gerçekleştirilmesi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
Talep ve Şikayet Bilgisi
Anket Yanıtları
Ticari İleti Onay Bilgisi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması
Çerez Kayıtları
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Açık rıza,
hukuki sebeplerine sayanılarak işlenmektedir.
Sağlık Rapor Bilgileri
Ameliyat Bilgileri
Cihaz ve Protez Bilgileri
Doğum Bilgileri
Geçmiş Hastalık Bilgileri
Hastalık Bilgileri
Hekim ve Hastane Bilgileri
Kan Grubu
Sağlık Durum Bilgileri
Tanı / Tedavi / Bulgu / Anamnez Bilgileri
Kalıtsal Hastalık Bilgileri
Alkol Raporu
Faaliyetlerin Sigorta Mevzuatına ve Sair Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Yasal Bildirimlerin Yapılması
İç Denetim, Soruşturma, İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Eksper Süreçlerinin Yürütülmesi
Farklı Kategorilerde Poliçe Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
Hasar Dosyalarının Oluşturulması, İncelenmesi, Düzenlenmesi, Tamamlanması ve Soruşturulması
İhbarın Değerlendirilmesi ve İhbar Soruşturmalarının Gerçekleştirilmesi
MASAK Mevzuatı Kapsamında Yükümlülüklerinin Yerine Getirilmesi
Raporlama Süreçlerinin Yürütülmesi
Resmi Kurumlarla Yazışmaların Gerçekleştirilmesi
Saha Denetimlerinin Gerçekleştirilmesi ve Raporlanması
Tarife Hazırlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Talep / Şikâyetlerin Takibi
Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
Kişisel verileriniz,
Yasal düzenlemeler kapsamında faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi, hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi amaçlarıyla MASAK, T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı gibi düzenleyici ve denetleyici kamu kurum ve kuruluşları ile mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklere istinaden yargı mercilerine,
Yeşilkart poliçesi hizmeti almanız halinde söz konusu sürece dair kişisel verileriniz yurt dışında karışmış olduğunuz bir trafik kazası sonucu zarar görenin talebinin işleme alınabilmesi ve Yeşilkart’ın geçerliliğinin sağlanması için KVKK’nın 5. maddesinin (ç) bendi ve (e) bendi uyarınca Türkiye Motorlu Taşıt Bürosu’na,
Sigortacılık faaliyetlerimizi yürütmek üzere; sigorta destek hizmet sağlayıcılarına, aracılara, diğer sigorta şirketlerine, SAGMER'e, yurt içinde bulunan hizmet aldığımız üçüncü kişilere, işbirliği yaptığımız program ortağı kuruluşlara ve diğer üçüncü kişilere,
Sigortacılık faaliyetinin tamamlayıcısı olan reasürans işlemleri sebebiyle reasürörlere, iş faaliyetlerimizin sürekliliğinin sağlanması adına; ana hissedarımıza, doğrudan/dolaylı hissedarlarımıza ve yurt içinde faaliyet gösteren grup şirketlerimize aktarabilecektir.
KVKK’nın Yurt dışına Aktarıma ilişkin 9. maddesinde yer alan “aktarımın, ilgili kişi ile veri sorumlusu arasındaki bir sözleşmenin ifası veya ilgili kişinin talebi üzerine alınan sözleşme öncesi tedbirlerin uygulanması için zorunlu olmasıstandart sözleşme imzalanması” ve “bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için kişisel verilerin aktarılmasının zorunlu olması” hukuki sebeplerine dayanılarak ve gerekli teknik ve idari tedbirler alınarak; yurt dışında gerçekleşen riskleri teminat altına alan sigortacılık hizmetlerimizi yerine getirmek amacıyla, sadece ilgili amacın gerçekleşmesi için gerekli olan kadarı, yurt dışında bulunan iş ortaklarımıza ve gerekmesi halinde yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile üçüncü taraflara aktarılabilecektir.
KVKK ve ilgili mevzuat kapsamında kişisel verilerinize ilişkin olarak;
Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,
KVKK mevzuatında öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
Eksik veya yanlış verilerin düzeltilmesi ile kişisel verilerinizin silinmesi veya yok edilmesini talep ettiğinizde, bu durumun kişisel verilerinizi aktardığımız üçüncü kişilere bildirilmesini isteme
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve
Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın giderilmesini talep etme
haklarına sahipsiniz.
Kişisel verileriniz ile ilgili başvuru ve taleplerinizi dilerseniz İlgili Kişi Başvuru Formu aracılığıyla;
Geçerli bir kimlik belgesi ile birlikte Ray Sigorta’ya şahsen başvurarak,
Mobil imza veya güvenli elektronik imza ile imzalayıp kisiselverikoruma@raysigorta.com.tr adresine e-posta göndererek,
Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza ya da mobil imza kullanmak suretiyle raysigorta.kvk@hs03.kep.tr kayıtlı elektronik posta (KEP) adresine göndererek,
Ray Sigorta sisteminde kayıtlı olan e-posta adresiniz aracılığıyla kisiselverikoruma@raysigorta.com.tr adresine e-posta göndererek,
Ray Sigorta’ya iletebilirsiniz.
Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca, İlgili Kişi’nin başvurusunda ad, soyad, başvuru yazılı ise imza, T.C. kimlik numarası (başvuruda bulunan kişinin yabancı olması halinde pasaport numarası), tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi, varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon numarası ve faks numarası ile talep konusuna dair bilgilerin bulunması zorunludur.
İlgili Kişi, yukarıda belirtilen hakları kullanmak için yapacağı ve kullanmayı talep ettiği hakka ilişkin açıklamaları içeren başvuruda talep edilen hususu açık ve anlaşılır şekilde belirtmelidir. Başvuruya ilişkin bilgi ve belgelerin başvuruya eklenmesi gerekmektedir.
Talep konusunun başvuranın şahsı ile ilgili olması gerekmekle birlikte, başkası adına hareket ediliyor ise başvuruyu yapanın bu konuda özel olarak yetkili olması ve bu yetkinin belgelendirilmesi (vekâletname) gerekmektedir. Ayrıca başvurunun kimlik ve adres bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliği doğrulayıcı belgelerin eklenmesi gerekmektedir.
Yetkisiz üçüncü kişilerin başkası adına yaptığı talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Kişisel verilerinize ilişkin hak talepleriniz değerlendirilerek, bize ulaştığı tarihten itibaren en geç 30 gün içerisinde cevaplanır. Başvurunuzun olumsuz değerlendirilmesi halinde, gerekçeli ret sebepleri başvuruda belirttiğiniz adrese elektronik posta veya posta yolu başta olmak üzere eğer mümkünse talebin yapıldığı usul vasıtasıyla size iletilir.
Ray Sigorta Anonim Şirketi (“Ray Sigorta”) tarafından işlenen kişisel verilerim ile ilgili olarak https://www.raysigorta.com.tr’de yer alan ‘‘Sağlık Sigortası Kişisel Verilerin İşlenmesi Hakkında Bilgilendirme Metni” tarafımca okunmuş ve açık rıza gereken haller konusunda detaylı bilgilendirme bu metin aracılığıyla tarafıma yapılmıştır.
Ray Sigorta tarafından özel sağlık sigortası, seyahat sağlık sigortası ve tamamlayıcı sağlık sigortası poliçelerinde, sigorta ürününün özelliği sebebiyle poliçe tekliflerinin oluşturulabilmesi, düzenlenen poliçeler ve tazminat ödemeleri kapsamında risk ölçümü yapılabilmesi, tazminat taleplerinin değerlendirilebilmesi, sigorta sözleşmesinden kaynaklanan hakların kullanılması ve yükümlülüklerin yerine getirilmesi, sigorta işlemleri kapsamındaki planlama ve istatistik çalışmalarının yapılması için özel nitelikli kişisel veri niteliğini haiz sağlık verilerimin ve sigortalı olmaları halinde velisi bulunduğum kişilere ait sağlık verilerin, faaliyetlerin sigorta mevzuatına ve sair mevzuata uygun yürütülmesi, mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla sınırlı olarak işlenebileceği; talep edilmesi halinde Sigortacılık Kanunu, Türk Ticaret Kanunu, Türk Borçlar Kanunu, Türk Medeni Kanunu, Suç Gelirlerinin Aklanmasının Önlenmesi Hakkında Kanun ve ikincil mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklere istinaden yargı mercilerine, MASAK, T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu (SEDDK), gibi düzenleyici ve denetleyici kamu kurum ve kuruluşlarına, sigortacılık faaliyetlerinin yürütülmesi için; sigorta destek hizmet sağlayıcılarına, aracılara, diğer sigorta şirketlerine, Sigortacılık Bilgi ve Gözetim Merkezi ve SAGMER'e, yurtiçinde bulunan hizmet alınan üçüncü kişilere ve diğer üçüncü kişilere, sigortacılık faaliyetinin tamamlayıcısı olan reasürans işlemleri sebebiyle reasürörlere, iş faaliyetlerinin sürekliliğinin sağlanması adına; sigortacının ana hissedarına, doğrudan/dolaylı hissedarlarına ve yurtiçinde faaliyet gösteren grup şirketlerine aktarılabileceği, rızamı her zaman ilgili bilgilendirme metninde belirtilen usuller aracılığıyla Ray Sigorta’ya başvurarak geri çekebileceğim ve rızama ilişkin hususlarda değişiklik yapabileceğim konusunda tarafıma bilgi verildi.
İşbu muvafakatname çerçevesinde, Ray Sigorta tarafından yapılan bilgilendirmeye dayanarak, sağlık verilerimin yukarıda sayılan amaçlarla sınırlı olarak işlenmesine Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) m. 11 kapsamındaki yasal haklarımı öğrendikten sonra özgür iradem ile açık rıza verdiğimi beyan ederim.
Ray Sigorta Anonim Şirketi (“Ray Sigorta”) olarak 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu, 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili mevzuat kapsamında tarafınıza ticari elektronik ileti gönderilmesi ve kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve aktarılması ile ilgili sizlere bilgi vermek amacıyla işbu Elektronik Ticari İleti Kuralları ve Bilgilendirme Metni hazırlanmıştır.
Bu kapsamda, paylaşmış olduğunuz telefon ve e-posta gibi iletişim bilgileriniz, izin vermeniz halinde pazarlama iletişiminde kullanmak üzere; pazarlama faaliyetleri kapsamında iletişimin yürütülmesi, pazarlama süreçlerinin planlanması ve icrası, pazarlama analiz çalışmalarının yapılması; hizmet, tanıtım, duyuru, etkinlik, reklam, promosyon, vb. ticari elektronik iletilerin mobil uygulamalar, sosyal medya hesapları, SMS, e-posta dahil rıza vermiş olduğunuz kanallar üzerinden gönderilmesi amaçlarıyla 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanunun altıncı maddesi gereğince ticari elektronik ileti onay şartına ve KVKK’nın beşinci maddesinin birinci fıkrası gereğince açık rıza hukuki sebebine dayanılarak işlenecektir.
Açık rızanızı dilediğiniz zaman geri alabilirsiniz, elektronik ticari ileti gönderilmesine ilişkin olarak vermiş olduğunuz onayı geri almanız durumunda açık rızanızı geri çektiğiniz kabul edilecektir.
Ray Sigorta tarafından kişisel verileriniz/verileriniz doğrudan veya veri işleyenleri aracılığıyla kullanılacak, belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda Ray Sigorta’nın iş ortakları ve tedarikçileri ile paylaşılacaktır.
KVKK’nın on birinci maddesinde sayılan haklarınıza ilişkin taleplerinizi “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ”e göre Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme Metni’nde belirtilen kanallardan iletebilirsiniz.
Kasko sigortası aracınızın yanması, çalınması, çalınmaya teşebbüs edilmesi, doğal afetler ve kaza sonucu oluşabilecek maddi zararlara karşı aracınızı ve sizi güvence altına alır. Seçebileceğiniz ek teminatlarla aracınızın başına gelebilecek her türlü zararı veya kaza sonucu sürücü ve yolcuların uğrayacağı bedeni zararlar, üçüncü şahıslara verilen zararların trafik sigortası limitleri üzerinde kalan kısmını karşılar.
Zorunlu trafik sigortasının tamamlayıcısı olarak görülen kasko sigortası, olası kaza riskleri durumunda aracınızı ve sağlığınızı koruma altına alıyor. Ayrıca hırsızlık, yangın, deprem ve terör gibi kontrolünüz dışında gelişen çevresel faktörlere karşı da aracınız güvence altındadır. Aracınız çalındığında veya herhangi bir zarara uğradığında yerine yenisini koymakta zorlanacaksanız, kaskonun sunduğu avantajlardan yararlanmalısınız. Tercih edeceğiniz teminat türleri ile poliçenizin kapsamını kendinize göre genişletebilirsiniz.
Kaza sonrası, 444 4 729 numaralı Müşteri İletişim Merkezini arayarak acil yardım talep edebilir, hasar ihbarında bulunabilirsiniz. Aracınızda hasar tespiti yapılabilmesi için belirtilen evraklar ile birlikte, 5 iş günü içerisinde servise bırakmanız gereklidir.
Ray Kulüp Hizmetleri teminatınız var ise 444 4 729 numaralı Müşteri İletişim Merkezini arayarak poliçeniz kapsamında sunulan çekici, araç kiralama, lastik değişimi, profesyonel sürücü gibi pek çok yol yardım hizmetimizden belirlenen limitler doğrultusunda yararlanabilirsiniz.
Hasarsızlık indiriminin korunması için poliçe dönemini hasarsız geçirmelisiniz. Ancak hasarsızlık indiriminizi bozmayan belirli durumlar mevcuttur. Poliçe döneminde %100 kusursuz olduğunuz hasarlarda ve bir adet cam kırılması hasarınız olması durumunda indirim hakkı poliçe yenilemesinde bir üst kademeye geçer. Ray Sigorta'da poliçe döneminiz boyunca, bir adet hasarınız olması ve bu hasarın HOM servislerimizde onarılması halinde hasarsızlık indiriminiz aynı şekilde devam eder. HOM servisleri dışında onarılması durumda ise hasarsızlık indirimi bir kademe düşer.
Araç kasko sigortası fiyatları hesaplanırken birden fazla değişken dikkate alınır. Aracın modeli, yaşı, plaka ili, aracın ve sürücünün geçmişteki hasarları da sigorta değerini belirleyen faktörler arasındadır. Bunların dışında tercih edilen ek teminatlar ve varsa aksesuar tutarları veya hasarsızlık indirimi gibi konular da prim hesaplamasında belirleyici rol oynar.
Aracınızın orijinal halinde olan aksesuarlar araç bedeline dâhildir. Fabrika çıkışı veya sonradan ilave edilen donanım ve aksesuarlar beyanınıza bağlı olarak ek primle kaskonuz kapsamına dâhil edilir.
İMM teminatı, üçüncü şahıslara verilen maddi ve bedeni zararlarda zorunlu trafik sigortasının sağladığı limitlerin yetersiz kaldığı durumlarda, poliçede belirlenen limit kadar ek koruma sağlar. 10.000 TL ile 2.500.000 TL arasında değişen limitlerden ihtiyacınıza göre seçim yapabilirsiniz.
Kasko poliçeniz düzenlenirken tercih edeceğiniz İMM teminat limit seçeneği poliçenize eklenir. Hasar durumunda trafik sigortası limitlerinin üzerinde kalan kısmı otomatik devreye girerek kaskonuzdan karşılanır.
Muafiyet, hasar durumunda poliçede belirlenen miktar doğrultusunda sigortalının da hasar ödemesine ortak olmasıdır. Muafiyetli kasko sigortaları, muafiyetsiz olanlara göre daha düşük fiyatlıdır. Bu sayede daha az bir maliyet ile kasko sahibi olunabilir. Seçilen muafiyet tutarı yükseldikçe, uygulanacak indirim oranı artar. Hasar durumunda, seçilen tutarının üzerindeki tutar için sigorta poliçeniz devreye girer, altında kalan tutar için ise zarar sizin tarafınızdan karşılanır. Muafiyet tutarı hasar tutarının üzerinde ise hasar ödemesinden belirlenen muafiyet tutarı düşülür.
Poliçenizde Ray Kulüp Hizmetleri teminatınız var ise aracınız arızanın gerçekleştiği il sınırları içerisinde en yakın servise teminat limitleri dâhilinde çekilir. Yol yardım hizmetimiz için 444 4 729 numaralı Müşteri İletişim Merkezini arayarbilirsiniz.
Kaza sonrası, 444 4 729 numaralı Müşteri İletişim Merkezini arayarak acil yardım talep edebilir, hasar ihbarında bulunabilirsiniz. Aracınızda hasar tespiti yapılabilmesi için belirtilen evraklar ile birlikte, 5 iş günü içerisinde servise bırakmanız gereklidir.
Poliçenizde Ray Oto Estetik teminatınız var ise aracınızın kaporta, boya, iç döşeme, plastik tampon, ön cam gibi parçalarında meydana gelen ufak çaplı hasarlar için anlaşmalı Mini Onarım servislerinde belirli ölçü ve limitler dâhilinde onarımınız ücretsiz olarak yapılır. Poliçe süresi içinde mini onarım hizmeti kapsamında yapılan işlemler için hasar dosyası açılır ancak hasarsızlık indiriminiz etkilenmez.
Hasarsızlık indiriminizin devam ettirilmesi aracın satılmış olması, satış tarihi, yeni düzenlenen ile önceki poliçenin arasındaki süre gibi kurallar ve sigorta şirketinin uyguladığı özel şartlara bağlı olarak değerlendirilir.
Aracınızın çalınması durumunda ilk önce yetklili makamlara ve sigorta şirketinize ihbarda bulunmanız gerekir. Aracınızın çalındığı tarihten itibaren yasal bekleme süresi olan 30 gün dolduktan sonra, kapsam dışı bir durum söz konusu değil ise talep edilen belgelerin eksiksiz iletilmesinin ardından tazminat ödemesi en kısa sürede gerçekleştirilir.
Bir yıllık poliçe döneminizi hasarsız olarak geçirdiğinizde, takip eden dönemlerde uygulanacak indirime "hasarsızlık indirimi" denir. Bu uygulama sayesinde iyi sürücüler belirli indirim oranları ile ödüllendirilir. İndirim oranı yıllara göre farklılık gösterebilir. Hasarsız geçirdiğiniz yıllara göre ilerleyen süreçte %60’a varan büyük indirim avantajlarından yararlanabilirsiniz.
Aracınız kullanılamayacak durumda hasarlı ise, 444 4 729 numaralı Müşteri İletişim Merkezini arayarak acil yardım talep edebilir, hasar ihbarında bulunabilirsiniz. Aracınızda hasar tespiti yapılabilmesi için belirtilen evraklar ile birlikte, 5 iş günü içerisinde servise bırakmanız gereklidir.
Poliçenizdeki onarım yeri seçeneğine göre anlaşmalı veya anlaşmasız servislerde aracınızın bakım ve onarım işleri yapılabilir. Anlaşmalı servislerde birçok hizmetten ücretsiz olarak yararlanabilirken, anlaşmasız servislerde masraflar tarafınızdan ödenir. Daha sonra ilgili fatura ve evrakların sigorta şirketine iletilmesinin ardından poliçenizde bulunan şartlara göre tazminat ödemesi yapılır. Ray Sigorta'dan kasko poliçeniz var ise HOM servislerimizi tercih etmeniz durumunda hasarlarınız en hızlı şekilde, %100 orijinal yedek parçalarla onarılır, parçalar ve işçilik 1 yıl süre ile garanti kapsamında olur.
Poliçeniz kapsamındaki bir riske dair onarım yapılması durumunda, hasar ödemesinin yapılabilmesi için hasar bildiriminde bulunarak dosya açtırmanız ve ödediğiniz faturanın aslını iletmeniz gerekir. Gerçekleşen hasarın en geç 10 gün içinde bildirimi yapılmalıdır.
Acentelerimiz
Türkiye geneline yayılmış 1600’ün üzerinde Ray Sigorta acentesi size destek için hazır.
Anlaşmalı Oto Servislerimiz
Sayıları her geçen gün artan Yetkili ve Özel Servisler, Hızlı Onarım Merkezleri (HOM) ve Cam Servisleri yüksek müşteri memnuniyeti anlayışı ile size hizmete hazır.
Anlaşmalı Sağlık Kuruluşlarımız
Anlaşmalı olduğumuz ve Türkiye'nin önde gelen sağlık kuruluşlarından sağlığınızla ilgili her türlü desteği alabilirsiniz.