TR EN

Tripplus Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası Teminat ve Hizmet Detayları

Teklif Al

Tripplus Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası ile seyahatiniz esnasında karşılaşabileceğiniz ani sağlık riskleri veya kazalardan kaynaklı tedaviler için güvence sunuyoruz. İhtiyaçlarınıza göre paket seçenekleri ve yaş sınırı olmadan sigortalı olabilme imkânı sunan Ray Sigorta güvenceleriyle dünyanın dört bir yanını gönül rahatlığıyla gezebilirsiniz.

Yaralanma ve ani hastalık sebebiyle tıbbi tedavi

Seyahat esnasında hastalanma veya yaralanma olması durumunda sağlanacak ayakta tedavi, hastane, ameliyat ve doktor hizmetini kapsar.

Yaralanma, hastalık, taburcu olma durumunda geri dönüş veya nakil

Seyahat esnasında hastalanma veya yaralanma kaynaklı tedavi için en yakın tıbbi merkeze, bir tıbbi merkezden diğerine veya taburcu olma durumunda yaşanılan yere nakil hizmeti sunar.

Vefat durumunda nakil

Seyahat esnasında vefat gerçekleşmesi durumunda yaşanılan yere nakil hizmetidir.

* Hizmet kapsamına cenaze tören ve defin işlemleri dâhil değildir.

Ferdi Kaza

Seyahat esnasında yaşanabilecek bir kaza sonucu sakatlık veya vefat gerçekleşmesi durumunda oluşacak mağduriyet nedeniyle alınacak finansal desteği kapsar.

* 0-17 yaş arasındaki çocuklar, anne veya babalarının sigorta ettiren olması kaydıyla sigortalanabilir.

* 70 yaş üstü kişiler, ek prim ile kaza kaynaklı tedavi için sigorta kapsamına alınmaktadır. Aksi takdirde kaza durumlarında asistans hizmeti ve kaza harici durumlarda ise sadece organizasyon hizmeti verilir.

Tedavi nedeniyle aile üyelerinden birinin seyahati ve konaklaması

Seyahat esnasında hastalık veya yaralanma nedeniyle hastanede belirli bir süre kalınmasını gerektiren durumlarda birinci derece bir aile üyesinin (eş-çocuk-ebeveyn-kardeş) hastanenin bulunduğu yere seyahati ve konaklaması için gereken organizasyonu kapsar.

* Sigortalının hastanede en az 5 gün yatması durumunda geçerli olup aile üyesinin 4 yıldıza kadar hizmet veren bir otelde (standart oda+kahvaltı) 7 güne kadar konaklaması karşılanır.

Aile üyelerinden birinin ölümü sebebiyle zorunlu geri dönüş

Birinci dereceden aile üyesinin (eş-çocuk-ebeveyn-kardeş) ölümü sebebiyle seyahatin yarıda kesilmesi durumunda ikametgâha dönüş hizmetidir.

Evde meydana gelen hasar sebebiyle zorunlu geri dönüş

Sigortalının evinde hırsızlık olması veya evin yangın, patlama gibi sebeplerle zarar görmesi veya kullanılamaz hale gelmesi durumunda ikametgâha dönüş hizmetidir.

Bagaj kaybı, zarar görmesi veya çalınması

Havayolu seyahati esnasında bagajın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi sonucu yaşanan maddi kayıp belirli limitler dâhilinde teminat altındadır.

* Havayolu şirketlerince belirlenen minimum 21 günlük süreçte bagajın bulunamaması durumunda havayolu tarafından hazırlanan raporun ibraz edilmesi gerekmektedir.

Hastanede kalınması sebebiyle aileye ve yardıma muhtaç kişilere yardım

Seyahat esnasında hastalık veya yaralanma nedeniyle hastanede tedavi gören ve bu sebeple dönüşü geciken sigortalının ikametinde yaşayan 18 yaş altındaki çocukların ve yardıma muhtaç kişilerin, yine sigortalının belirleyeceği farklı bir kişinin ikametine seyahat organizasyonudur.

Hastanede kalınması sebebiyle yarıda kalan iş seyahatinin devamı için çalışan gönderimi

İş seyahati esnasında hastalık veya yaralanma nedeniyle hastanede tedavi gören ve bu sebeple iş seyahatine devam edemeyen sigortalının yerine aynı şirkette başka bir kişinin aynı görev için sigortalının bulunması gereken yere seyahat organizasyonudur.

* Sigortalının hastanede en az 5 gün yatması gerekli olduğu durumlarda geçerlidir.

Mücbir sebeplerle tura katılamama

Mücbir sebepler nedeniyle seyahatin iptali durumunda, ödenen tur bedelinin belirli limitler dâhilinde iadesini kapsar.

Çifte rezervasyon nedeniyle gecikme

Yurt dışı seyahati esnasında sigortalının dönüşünü gerçekleştireceği havayolu şirketinin uçaktaki kapasiteden fazla satış yapması nedeniyle sigortalının seyahate çıkışının gecikmesi durumunda belirtilen limit dâhilinde yapılacak ödemeyi kapsar.

* Sigortalının seyahate çıkışının 6 saati aştığı durumlar için geçerlidir.

Aktarmalı uçuşun kaçırılması nedeniyle gecikme

Tarifeli yurt dışı uçak seferinin teknik problem, doğal afetler, hava koşulları veya mücbir sebeplerden dolayı gecikmesi ve aktarma yapılacak ikinci uçuşun kaçırılması sonucu belirtilen limit dâhilinde ödeme yapılır.

* Orijinal faturaların ibraz edilmesi durumunda geçerlidir.

Kapkaç

Seyahat esnasında kapkaç sebebiyle çalınan nakit para için belirli limitler dâhilinde sigortalıya yapılacak ödemeyi kapsar.

* Ödemenin yapılması için polis raporunun ibrazı gerekmektedir.

Nakit avans

Cüzdan, kredi kartı, bagaj kaybı veya çalınması, beklenmeyen hastalık ve kaza gibi durumlarda ilk acil ihtiyaçların karşılanabilmesi için belirli limitler dâhilinde yapılan nakit avans ödemesidir.

Yaralanma veya hastalık nedeniyle konaklama süresinin uzatılması

Seyahat esnasında yaralanma veya hastalanma kaynaklı olarak yurt dışında kalış süresinin uzaması durumunda otel veya diğer konaklama masrafları belirtilen limitler dâhilinde karşılanır.

* Konaklama (standart oda+kahvaltı) masraflarının karşılanması acil durumun doktor tarafından belgelenmesi durumunda geçerlidir.

Aile indirimi sunan Sağlık Sigortası ürünlerimizi incelemeyi unutmayın!

Ailenin her üyesinin ayrılmaz bir bütünün parçası olduğunu biliyoruz. Size özel sunduğumuz %10 aile indirimiyle ailenizin her bireyi için sağlık güvencesi sağlayabilirsiniz. Ayrıca ilk defa sağlık sigortası yaptırıyorsanız %10’a varan ek indirimden yararlanabilirsiniz.

Poliçe Kapsamındaki Hizmet Detayları

Tripplus Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası seyahatte ortaya çıkabilecek acil durumlara karşı güvence sunmakla kalmıyor; ihtiyaç duyulduğunda tıbbi danışmanlık, ilaç gönderimi, kayıp bagajın bulunması, hukuki bilgilendirme ve acil mesaj hizmetlerini ücretsiz sunuyor.

1. Tıbbi bilgi ve danışmanlık

Seyahat esnasında sağlıkla ilgili konular için uzman hekimler tarafından telefon yoluyla verilen danışmanlık hizmetidir.

2. İlaç gönderilmesi

Doktor tarafından “acil” olarak yazılan ve seyahat lokasyonunda bulunamayan ilaçların gönderim hizmetinin organizasyonudur.

* Hizmet ilaçların sigortalıya ulaştırılmasını sağlayacak olup ilaç bedelleri sigortalı tarafından karşılanır.

3. Hukuki bilgilendirme

İhtiyaç duyulan bir konu ile ilgili avukat referansı verilerek iletişim sağlanması hizmetidir.

* Hizmet iletişim organizasyonunun sağlanması olup avukat masrafları sigortalı tarafından karşılanır.

4. Bagajın bulunması ve ulaştırılması

Kaybolan bagajın bulunması için yapılan görüşmelerde tavsiye ve hazırlanması gereken raporlar için destek hizmetidir.

5. Acil mesajların iletilmesi

Sigorta kapsamındaki tüm konularla ilgili acil veya gerekli mesajların iletilmesi hizmetidir.

Seyahat Sağlık Sigortası Ürünlerimiz

Seyahat planlarınız için en iyi seçim