TR EN

Siber Güvenlik (Cybrella) Hasar Durumunda Yapılması Gerekenler

Zor anlarda hayatınızı kolaylaştırıyoruz

Hasar ve tazminat talebinde bulunmak veya mevcut talebinizin durumunu takip etmek için doğru yerdesiniz.

Poliçeniz kapsamında ücretsiz sunulan hizmetlerden faydalanmak için buraya tıklayın.

Size poliçenizle ilgili nasıl yardımcı olalım?

01
Yaşamış olduğunuz duruma dair resmi zabıt/tutanak tutturun

Polis: 155

02
Eğer ihtiyaç varsa savcılığa suç duyurusunda bulunun

03
Yaşamış olduğunuz durumla ilgili olarak öğrenme şekliniz ve diğer detayları içeren yazılı beyan hazırlayın

04
444 4 729 numaralı Ray Sigorta Çağrı Merkezi’ni kimlik bilgilerinin kötü niyetli kişiler tarafından bilginiz dışında kullanımı nedeniyle arayın. Yapılacak hukuki masraflar, hukuksal süreçte ulaşım, iletişim amaçlı harcamalar ve hukuki süreçte ücretsiz izin, ticari faaliyet durdurma gibi nedenlerle uğrayabileceğiniz kazanç kaybınız için destek alın.

01
Yaşamış olduğunuz duruma dair resmi zabıt/tutanak tutturun

Polis: 155

02
Eğer ihtiyaç varsa savcılığa suç duyurusunda bulunun

03
Yaşamış olduğunuz durumla ilgili olarak öğrenme şekliniz ve diğer detayları içeren yazılı beyan hazırlayın

04
444 4 729 numaralı Ray Sigorta Çağrı Merkezi’ni kimlik bilgilerinin kötü niyetli kişiler tarafından bilginiz dışında kullanımı nedeniyle arayın. Yapılacak hukuki masraflar, hukuksal süreçte ulaşım, iletişim amaçlı harcamalar ve hukuki süreçte ücretsiz izin, ticari faaliyet durdurma gibi nedenlerle uğrayabileceğiniz kazanç kaybınız için destek alın.

01
Kayıp/çalıntı bildiriminde bulunun

Vatandaş Etkileşim Merkezi: 199

02
Yeni kimlik kartı için başvuruda bulunun

Gerekli evraklar için tıklayın

03
Yeni kimlik başvurusu için yapmış olduğunuz harcamaya ait belge, dekont veya faturaların orjinallerini saklayın.

04
444 4 729 numaralı Ray Sigorta Çağrı Merkezi’ni arayarak yeni kimlik başvuru masraflarının tazmini için talepte bulunun.

01
Yaşamış olduğunuz duruma dair resmi zabıt/tutanak tutturun

Polis: 155

02
Savcılığa suç duyurusunda bulunun

03
Yaşamış olduğunuz durumla ilgili olarak öğrenme şekliniz ve diğer detayları içeren yazılı beyan hazırlayın ve suç duyurusuna dair evrakları ve resmi tutanakla birlikte hazır bulundurun

04
444 4 729 numaralı Ray Sigorta Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyacınız doğrultusunda talepte bulunun.

01
Yaşamış olduğunuz duruma dair resmi zabıt/tutanak tutturun

Polis: 155

02
Yaşamış olduğunuz durumla ilgili detayları içeren yazılı beyan hazırlayın ve ATM’den para çektiğinizi gösterir ATM fişi ve/veya banka dekontunu hazır bulundurun

03
444 4 729 numaralı Ray Sigorta Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyacınız doğrultusunda talepte bulunun.

01
444 4 729 numaralı Ray Sigorta Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyacınız doğrultusunda talepte bulunun.

Sitemizin işlemesini sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Kullanılan çerezlerle ilgili detaylı bilgi almak ve çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.