TR EN

Sağlık Hasar Durumunda Yapılması Gerekenler

Zor anlarda hayatınızı kolaylaştırıyoruz

Hasar ve tazminat talebinde bulunmak veya mevcut talebinizin durumunu takip etmek için doğru yerdesiniz.

Poliçeniz kapsamında ücretsiz sunulan hizmetlerden faydalanmak için buraya tıklayın.

Size poliçenizle ilgili nasıl yardımcı olalım?

01
Rahatsızlığınızla ilgili olarak size en yakın anlaşmalı sağlık kuruluşunu ziyaret edin

Poliçenizin geçerli olduğu anlaşmalı sağlık kuruluşları için tıklayın.

02
Rahatsızlığınızla ilgili olarak anlaşmalı olmayan sağlık kuruluşundan hizmet almanız durumunda aşağıda listelenmiş evrakları hazır bulundurun;
  • Sağlık Gider Bildirim Formu
  • Tetkik ve tahlil sonuçları
  • Fatura aslı
  • Reçete aslı, kasa fişi ve/veya ilaç küpürleri
  • Ameliyat raporu ve/veya ayrıntılı epikriz/fatura dökümleri (eğer varsa)
03
444 4 729 numaralı Ray Sigorta Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyacınız doğrultusunda talepte bulunun.

Talebiniz doğrultusunda yukarıdakilere ek bilgi-belge talebinde bulunabiliriz, bu durumda sizinle bizimle tazminat talebi aşamasında paylaşmış olduğunuz telefon veya e-mail üzerinden iletişime geçebiliriz.

Unutmayın!

Size en yakın anlaşmalı sağlık kuruluşumuzu tercih etmeniz durumunda evrak ve operasyonel işlemleri sağlık kuruluşuyla biz yürütüyoruz, size sadece bir an önce iyileşmek kalıyor.

Sitemizin işlemesini sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Kullanılan çerezlerle ilgili detaylı bilgi almak ve çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.