Hasar ve tazminat talebinde bulunmak veya mevcut talebinizin durumunu takip etmek için doğru yerdesiniz.
Poliçeniz kapsamında ücretsiz sunulan hizmetlerden faydalanmak için buraya tıklayın.
Ön onay için gerekli bilgiler:
Acil tıbbi nedenlerle veya mücbir sebep hallerinde ön onay alamadığınız durumda acil yardım hizmeti alabileceğiniz en yakın sağlık kuruluşuna gidin ve azami 7 gün içerisinde aldığınız hizmetler ve durumunuzu şirketimize bildirin.
Ödemeye ilişkin bu kayıtlar, daha sonrasında şirketimizden tazminat talebinde bulunacağınız zaman gerekli olacak.
Tazminat talebinde bulunmadan önce MUTLAKA HAZIR BULUNDURUN!
Yukarıdakilere ek olarak, aşağıda belirtilen kapsama giren talepleriniz için ihtiyaç duyulan ek bilgi ve belgeleri temin etmeyi unutmayın!
Yaralanma ve ani hastalık nedeniyle yurt içi ve yurt dışında tıbbi tedavi için;
Vefat eden sigortalının nakli
Bagaj kaybı ve zarar görmesi, bagajın çalınması
Gecikmeli bagaj (12 saat ve üzeri gecikmeler için)
Mücbir sebeplerle katılımcının tur iptali
Yaralanma, hastalık veya taburculuk durumunda sigortalının nakli veya geri dönüşü
Sigortalıya yapılacak tedavi nedeniyle sigortalının aile üyelerinden birinin seyahati ve konaklaması
Birinci derece aile üyelerinden birinin ölümü nedeniyle geri dönüş seyahati organizasyonu
Evde meydana gelen hasar nedeniyle beklenmeyen geri dönüşün organizasyonu
Rötar
Kaza durumunda sakatlık/ölüm
Kapkaç
Yaralanma veya hastalık nedeniyle konaklama süresinin uzatılması
Nakit avans
Çifte rezervasyon sebebiyle gecikme
Hastanedeki kişinin iş seyahatine devam etmesi için yerine gönderilen kişinin iş seyahati organizasyonu
Aktarmalı uçuşun kaçırılması nedeniyle gecikme
Seyahat acentesinin iflası/Seyahat acentesinden kaynaklanan hizmet kusurları
Sitemizin işlemesini sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Kullanılan çerezlerle ilgili detaylı bilgi almak ve çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.